Kakovost pitne vode

Kakovost pitne vode

Obveščanje javnosti po prilogi 4 Uredbe o pitni vodi (UL RS, št. 61/23).

Poročila za vodovodne sisteme:

Obvestila uporabnikom pitne vode

Lastnik oz. upravljavec ali upravnik objekta in prednostnih prostorov je odgovoren:

  • da se vključi v sistem e-obvečanja in nadalje,
  • da obvesti o ugotovljeni neskladnosti ali uvedenem ukrepu omejitve uporabe pitne vode vse uporabnike pitne vode v objektu in jim posreduje ustrezna navodila oz. priporočila.

Prednostni prostori so bolnišnice, zdravstveni zavodi, domovi za starejše, vrtci, šole, drugi vzgojno izobraževalni zavodi, stavbe z nastanitvami, restavracije, bari, športni centri, ustanove za prostoročne dejavnosti in rekreacijo, zavodi za prestajanje kazni, sanitarni objekti v sklopu kampov ipd..

S prijavo na e-OBVESTILA boste v najkrajšem možnem času obveščeni o morebitnih motnjah pri izvajanju komunalnih storitev na vašem odjemnem mestu. Obveščeni boste preko elektronske pošte in kratkega SMS sporočila. Storitev je v obeh primerih brezplačna.

PRAVNO OBVESTILO:
Z izpolnitvijo obrazca za prijavo se strinjam z uporabo osebnih podatkov za namene obveščanja o aktualnih motnjah pri izvajanju komunalnih storitev. Seznanjen sem, da se lahko iz sistema prejemanja obvestil odjavim z elektronskim sporočilom ODJAVA na naslov info@jkpg.si  s pripisom odjemnega mesta. Javno komunalno podjetje Grosuplje d.o.o. se zavezuje, da bo hranil, obdeloval in varoval pridobljene osebne podatke v skladu z ZVOP-1 (z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov) . Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Program oskrbe s pitno vodo:
Javna služba oskrbe s pitno vodo se izvaja v skladu s programom oskrbe s pitno vodo.
Program oskrbe s pitno vodo je sestavljen v skladu z določili 25. člena Uredbe o oskrbi s pitno vodo (UL RS št. 88/2012 in 44/22 – ZVO-2), ki predpisuje njegove vsebinske sklope. Pripravi ga izvajalec javne službe oskrbe s pitno vodo za vsako občino posebej, kjer izvaja to javno službo. Program je pripravljen za obdobje štirih let. Veljavni programi za obdobje  2022-2025:

Poročila o kakovosti pitne vode:

Najnovejši rezultati spremljanja pitne vode po vodovodnih sistemih

Leto 2024

Leto 2023

Priporočila lastnikom objektov za hišno vodovodno omrežje (HVO) po daljši prekinitvi uporabe pitne vode

Osnovni cilj pri oskrbi s pitno vodo je zagotoviti zdravstveno ustrezno pitno vodo v zadostnih količinah. S tem namenom se izvaja nadzor nad zdravstveno ustreznostjo in skladnostjo pitne vode. Notranji nadzor se izvaja s pomočjo lastnega laboratorija JKPG in z zunanjim pooblaščenim akreditiranim izvajalcem NLZOH.  

Osnova za kontroliranje ustreznosti oskrbe s pitno vodo je s strani izvajalca sprejet HACCP standard, ki določa obratovanje, prepoznavanje, ocenjevanje, ukrepanje in nadzor nad delovanjem procesov vodovodnih sistemov, določevanje kritičnih kontrolnih točk, notranji in zunanji nadzor, odpravo nepravilnosti in vodenje evidence o dogodkih in procesih.

Ni nujnih obvestil.
CERO Špaja dolina: Zbirni center Špaja dolina je odprt.

Oskrba s pitno vodo:

Prekuhavanje pitne vode VS Blečji Vrh in Gradec
Oskrba s toploto:
Ni posebnosti pri oskrbi s toploto.

Odpadne vode:

Do 15. marca oz. do preklica izvajamo le INTERVENTNI odvoz blata iz greznic in MKČN
Odvoz odpadkov:
Ni posebnosti pri odvozu in ravnanju z odpadki.