Odvoz blata iz greznic in čistilnih naprav
Uporabnike obveščamo, da smo z dnem 15.2.2025 pričeli s terminskim praznjenjem greznic in malih komunalnih čistilnih naprav (MKČN) v občinah Grosuplje, Ivančna Gorica, Dobrepolje in Velike Lašče. O terminu praznjenja boste pisno obveščeni po pošti vsaj 14 dni pred praznjenjem. Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01-7888-951 ali na e-poštnem naslovu prevzem.blata@jkpg.si.
Praznjenje in čiščenje pretočnih in nepretočnih greznic in MKČN izvajamo plansko le na območjih, kjer ni zgrajene javne kanalizacije. Na ostalih območjih se praznjenje izvede le proti plačilu po veljavnem ceniku JKP Grosuplje.
- redno praznjenje greznice 1-krat v treh letih z enkratnim praznjenjem (do 6 m3) oz.
- redno praznjenje MKČN 2-krat v treh letih z enkratnim praznjenjem
V kolikor lastnik oz. upravljavec objekta potrebuje praznjenje greznice pogosteje kot na tri leta oz. praznjenje MKČN pogosteje kot dvakrat v treh letih, je storitev dolžan plačati skladno s cenikom JKP Grosuplje.
Skladno z našim terminskim planom se storitev praznjenja greznice oz. male komunalne čistilne naprave (MKČN) opravi na podlagi predhodnega obvestila, katerega prejmete cca 14 dni pred nameravanim prihodom.
V kolikor stranka naroči praznjenje izven termina praznjenja (telefonsko ali po e-pošti), se stranke o terminu ne obvešča pisno po pošti, temveč se termin določi bodisi ob neposrednem klicu stranke bodisi stranko kontaktira šofer oz. delavec sam neposredno.
Ob praznjenju naj bo prisoten tudi lastnik oz. upravljavec objekta. V kolikor je greznica oz. MKČN prosto dostopna, lahko storitev opravimo tudi brez prisotnosti lastnika. O tem nas obvestite na naslov prevzem.blata@jkpg.si ali v času uradnih ur (od pon. – pet. med 8.00 in 13.00 uro) na tel. številko 01/7888 – 951. Če je potrebno, se termin dodatno uskladi. Za izvedbo storitve je potreben prost dostop do greznice (odprta dvoriščna vrata, privezan pes,…), na greznici ne sme biti nič naloženo (prekrito z zemljo, peskom, drvmi,…), lastnik mora preveriti, da se pokrov da odpreti.
V kolikor predlagani termin ne ustreza, se ga lahko prestavi, tako da se nam vsaj 8 dni pred določenim datumom predlaga nov datum. Na dopisnico, ki je sestavni del obvestila o našem prihodu, se napiše nov datum ter jo pošlje nazaj. Spremembo termina se lahko sporoči tudi po elektronski pošti na naslov: prevzem.blata@jkpg.si ali v času uradnih ur (od pon. – pet. med 8.00 in 13.00 uro) na tel. številki 01/7888 – 951.
Če uporabnik na določen datum ni dosegljiv in se na obvestilo ne odzove oz. termina pisno ali telefonsko ne prestavi, se šteje, da je storitev opravljena, naslednjo storitev se plansko ponovno opravi v naslednjem triletnem obdobju.
V primeru, da objekt nima hišne številke (preverite tudi na dopisu), nam morate lokacijo vašega objekta sporočiti vsaj 2 dni pred dejanskim praznjenjem. V primeru, da nam tega ne sporočite, se storitev šteje kot opravljena.
Vse dodatne informacije dobite v času uradnih ur (od pon. – pet. med 8.00 in 13.00 uro) na tel. številki 01/7888 – 951.
Naročanje praznjenja greznice ali male komunalne čistilne naprave
Ni posebnosti pri oskrbi s toploto.
Ni posebnosti pri odvozu in ravnanju z odpadnimi vodami.
Ni posebnosti pri odvozu in ravnanju z odpadki.